1.06.2013

Rozdział 5

Kathleen

Poczułam jego ciepłą dłoń na moim kolanie, odwróciłam twarz w jego stronę, a on wpatrywał się w moje oczy. Byliśmy ze sobą rok i jeden miesiąc, a on nadal patrzył na mnie w ten sam sposób jak się poznaliśmy.
Nasz związek przypomina trochę komedię romantyczną, nawet sposób poznania idealnie pasuje do filmu. Kupowałam kawę w szkolnym automacie, byłam bardzo wykończona, zresztą kto nie jest padnięty na początku roku szkolnego? Całe wakacje człowiek odpoczywa, późno wstaje aż tu nagle zaczyna się szkoła i trzeba rano wstawać.
On czytał swój nowy plan lekcji i podszedł do mnie z pytaniem gdzie się znajduje sala numer 74. Jego przyjemny głos sprawił, że od razu się uśmiechnęłam, a gdy odwróciłam głowę i zobaczyłam jego twarz zapomniałam jak się nazywam. On też stanął i nie wiedział co powiedzieć. Nie pokazałam mu tej sali, przegadaliśmy całe zajęcia, potem kolejne.
Czasopisma nazywają to miłością od pierwszego wejrzenia, ale ja nazywam to spotkaniem tego jedynego. Bo uważam, że Will to ten jedyny na całe życie. Skąd to wiem?
Miałam już 5 chłopaków, każdy po nie całym pół roku chciał jednego: seksu. A ja nie jestem typem dziewczyny, która chodzi z każdym do łóżka. Will jest inny. Jego jestem pewna, wiem, że nie chodzi ze mną tylko dla seksu. Nie umiem tego wytłumaczyć, po prostu kobieca intuicja mi to podpowiada. Zresztą moja rodzina taka już jest. Dina – najstarsza siostra poznała swojego chłopaka 3 lata temu, a teraz planują ślub. Wcześniej miała wielu chłopaków, ale dopiero przy nim zrozumiała, co to jest miłość. Zawsze mi powtarzała, że jak go spotkam tego jedynego to będę o tym wiedzieć.
Mike – mój brat też jest zakochany, trochę krócej niż ja bo tylko 3 tygodnie, ale stwierdził, że to ta jedyna. Moja mama boi się, że będzie chciał się już zaręczać i będzie musiała wydawać dwa śluby w ciągu jednego roku.
Dani spotyka się z jakimś Kevinem od 3 miesięcy, nic o nim tak naprawdę nie wiemy. Wydaje mi się, że ona jeszcze nie spotkała tego jedynego, bo jej oczy nadal się nie śmieją, chociaż twierdzi, że jest najszczęśliwszą osobą na świecie.
Ale wracając do mnie i Willa, ja wiem, że to ten jedyny. Nie naciskał na mnie odnośnie seksu, ale w końcu on nastąpił. Nasz pierwszy raz był dziwny, nie do końca nam wyszedł. Za bardzo byliśmy zestresowani tym wszystkim. Ale za to drugi i trzeci i czwarty iii... wszystkie kolejne były wspaniałe, magiczne. Każdy jego dotyk sprawia, że jestem szczęśliwa, czuje się kochana.
Wiele osób nam mówiło, że to po pierwszym miesiącu przejdzie, to całe zauroczenie i w końcu będziemy zauważać tylko swoje wady, a później zerwiemy. Jesteśmy ze sobą 13 miesięcy, nadal się kochamy, zauważamy zalety i wady.
Pocałował delikatnie moje usta, gdy piosenka dobiegła końca. Poszliśmy do naszego stolika, żeby czegoś się napić.
-Tańczyliście jakby nikogo innego nie było na sali. - Usłyszałam szept mojej przyjaciółki. Uśmiechnęłam się tylko do niej, nie odpowiadając. Bo przy Willu zawsze czuję się, jakby nikogo więcej nie było oprócz nas. Liczył się tylko on.
Opowiadał mi, że przed poznaniem mnie jego życie nie miało sensu, śmierć matki sprawiła, że nie umiał się uśmiechać. Dopiero ja sprawiłam, że znowu czuje, że żyje. Wiem, że wcześniej interesowała go tylko muzyka, nie chciał mi powiedzieć, dlaczego skończył z graniem, ale czułam, że to miało związek z jego mamą.
Miałam swoją teorię na ten temat. Moim zdaniem to matka zawsze zachęcała go do grania, a teraz, gdy jej nie ma Will nie umie się przełamać żeby coś zagrać. Bo wie, że ona już nigdy tego nie usłyszy, a on nie będzie widział jej wsparcia. Woli nie grać, niż cierpieć.
Jego zdjęcia z dzieciństwa najczęściej przedstawiają jego przy perkusji uśmiechającego się od ucha do ucha. Pewnie zdjęcia robiła mu mama, która była z niego dumna. A on był szczęśliwy, że może realizować swoje marzenia. Miał oparcie w rodzicach, teraz ma tylko tatę, który nie umie zająć się dziećmi. Will bardzo często spóźnia się na pierwsze lekcje, bo na przykład musi odwieźć młodsze rodzeństwo do szkoły. Nigdy nie narzekał, dla niego siostra i brat byli bardzo ważni, ale przecież Will też ma swoje życie, jest młody, a czasami zachowuje się jakby był ich ojcem.
Chciałam, żeby mój chłopak śmiał się jak ten mały chłopczyk ze zdjęć, dlatego po balu zabrałam go do mnie do domu. Zaprowadziłam go do piwnicy, w której spędziłam ostatnie dni. Wysprzątałam, wymalowałam ściany i teraz piwnica nie przypominała opuszczonego miejsca.
Przed wejściem zawiązałam Willowi oczy i pozwoliłam mu je odsłonić, gdy weszliśmy do środka.
-Możesz je otworzyć. - Staliśmy przed perkusją, a chłopak pomału otwierał oczy. Gdy zobaczył sprzęt nie wydawał się szczęśliwy. Zaczął szybciej oddychać, jego ręce trzęsły się.
-Will co Ci jest? - Nie rozumiałam jego stanu. Chciałam, żeby był szczęśliwy, a zachowuje się, jakbym zabiła kogoś z jego bliskich.
-Dlaczego to tu stoi?! – Nagle wybuchł, jego twarz poczerwieniała, a żyły na szyi zaczęły być bardziej widoczne. – Jak Ty nic nie rozumiesz! Porąbało Cię już do reszty?! Myślałem, że mnie wspierasz! A Ty mi wbijasz nóż w plecy?! – Stałam nieruchomo bojąc się odezwać. Przez chwilę się go wystraszyłam, nie poznawałam go. Nigdy taki nie był.
Will kopnął wiaderko, które stało przy drzwiach i wybiegł z garażu. A ja? Ja stałam nie umiejąc nad sobą zapanować. Łzy spływały mi po twarzy, sprawiając, że coraz trudniej mi się oddychało. Zaczęło mi się kręcić w głowie, dlatego upadłam na podłogę. Moje ciało drżało a po chwili poczułam kogoś ręce, które mnie przytulały.
-Ciii, już dobrze. Nie płacz. Powiesz mi, co się stało? – Dina próbowała mnie uspokoić, ale to nic nie pomagało.
Nigdy takiego go nie widziałam, bałam się, że mnie uderzy, chociaż nie wiem, co byłoby gorsze. Jego krzyki czy ból, jaki bym poczuła po uderzeniu.
-Już nie płacz, uspokój się i na spokojnie porozmawiajmy dobrze?
Popatrzyłam na nią i od nowa zachciało mi się płakać. To była moja pierwsza poważna kłótnia z Willem. Ale nie to w tym wszystkim było najgorsze, nagle do mnie dotarło, że mogę go stracić. A ja nie wyobrażam sobie bez niego życia.

Witajcie... po dwóch miesiącach przerwy. Ten rozdział ciężko mi się pisało bo tej postaci miało nie być, ona wyszła nagle i nie jestem do końca do niej przekonana. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Mam co do tej dwójki pewien plan, ale jeszcze nie wiem kiedy dokładnie go wcielę w życie. Następny rozdział jest już dawno napisany, więc na pewno pojawi się szybciej niż ten.
Ten rozdział to taki mały prezent dla Was bo dzisiaj nasze święto "Dzień Dziecka".
Czekam na szczere komentarze.
Chciałabym Was jeszcze zaprosić na bloga i--am--what--i--am.blogspot.com

czytam=komentuję

2 komentarze:

  1. 1. Stanowczo za rzadko piszesz. Musiałam iść do pierwszego rozdziału i zobaczyć co opętało Willa że się tak zachował.
    2. Stanowczo za mało piszesz. Chcę więcej. Dłuższe rozdziały. DUUUUUUUUŻO dłuższe.
    3. Co do rozdziału. Takie rzeczy się dzieją jak nie się nie potrafi być szczerym z osobą którą się kocha

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, to przepraszam, przepraszam, cholernie przepraszam i błagam na kolanach o wybaczenie... Tyle czasu minęło od opublikowania, a ja dopiero teraz, kiedy zachorowałam i wręcz jestem przypieta do łóżka, zwarłam swee cztery litery i piszę ten marny komentarz. Mam cholerny mętlik w głowie, więc przepraszam za treść poniżej -.-

    Więc, em... Kathleen. Od razu widać, że jest po uszy zakochana w Willu, ale wydaje mi się, że nie powinna tak drążyć tą sprawę z jego matką, jak i muzyką. Powinna poczekać aż chłopak się przełamie i sam jej wszystko wyjaśni, bo z snucia domysłów nigdy nic dobrego nie wychodzi, a gdy jeszcze wprowadza się jakiś plan w życie, w jej przypadku ta perkusja, to już... Mam jedynie nadzieję, że wszystko między nimi się ułoży. Mam nadzieję, że Will zrozumie, że nie wiedziała i że tak naprawdę chciała uczynić go szczęśliwym. Orazm mam nadzieję, że z drugiej strony Kathleen zrozumie to co napisałam powyżej. Generalnie niech się wszystko ułoży! Kocham czytać happy endy xd

    Dobra, a teraz mimo, że nie mam prawa tego robić, to i tak to zrobię ;p Dostajesz ode mnie ochrzan dziewczyno! Rozdziały są strasznie krótkie, a publikujesz je co dwa miesiące! Toż to skandal i hańba, moja droga jest ;p Mam nadzieję, że nie bierzesz przykładu ze mnie... -.- ;p

    Czekam na następny rozdział. Szósty jak się nie mylę? Oby pojawił się o wiele szybciej niż ten, a i na i-remember-the-past także!
    Xoxox,
    Violent.

    OdpowiedzUsuń