7.04.2013

Rozdział 4


Danielle

Jechałam z Kevinem do restauracji, w której miałam poznać jego rodziców. Ubrałam swoją najlepszą sukienkę, jaką miałam w szafie, ale i tak bałam się, że nie będę pasować do jego świata. Opowiadał mi o swoim zespole i z tego, co powiedział naprawdę są sławni. Nie szukałam informacji o nim, bo stwierdziłam, że to jest bezsensu, chciałam go traktować jak normalnego chłopaka, a on ucieszył się z tego pomysłu. Poprosiłam go, aby na razie prasa się o nas nie dowiedziała, dlatego przez ostatnie trzy miesiące naprawdę musieliśmy wymyślać szalone pomysły, aby tylko się spotkać. Bardzo go lubiłam, podobał mi się nie tylko z wyglądu, ale także z charakteru, jednak przez ostatnie godziny moje myśli wędrują do Nicka i do tego wydarzenia z rana. Mimo że minęło dopiero 5 godzin wymieniliśmy, że sobą około 100 smsów, po których zawsze na mojej twarzy pojawiał się uśmiech, jednak odkąd spotkałam się z Kevinem telefon schowałam do torebki, a dźwięk wyłączyłam. Jednak i tak mnie kusiło, aby wyciągnąć go i sprawdzić czy nie dostałam jakiegoś smsa. Chociaż, bez sprawdzenia byłam pewna, że jakiś jest.
Podjechaliśmy pod lokal na obrzeżach miasta. Kevin wyszedł pierwszy, a ja z kierowcą podjechałem pod tylne wejście, dzięki czemu wszyscy myśleli, że Kevin przyjechał sam. Wychodząc z samochodu zauważyłam ukochanego w drzwiach a na widok jego uśmiechu przestałam się denerwować tym spotkaniem. Myśli o telefonie uciekły. Podeszłam do Kevina, a on położył mi rękę na plecach. Przysunął głowę do mojego ucha i szepnął mi:
-Mówiłem już, że wyglądasz pięknie? - Zaśmiałam się cicho i kokieteryjnie odpowiedziałam:
-Chyba mi tego nie mówiłeś. - Wiedziałam, że to nie prawda, bo usłyszałam to od niego chyba 10 razy, jak nawet nie więcej.
Ruszyliśmy w stronę stolika, przy którym cztery miejsca były już zajęte. Na nasz widok wszyscy wstali. Podeszła do nas najpierw mama Kevina, która wcale nie wyglądała jak jego mama, a jej włosy były naturalnie piękne. Tak to moja wada, jako fryzjerka pierwsze, na co zwracam uwagę u człowieka to włosy.
Następnie przywitaliśmy się z tatą Kevina, który diametralnie różnił się od mojego ojca. Papa Jonas był poważny, elegancki, a jego głos był bardzo wyraźny, mój za to był człowiekiem bardzo prostym i szczerym, czasami aż za bardzo.
Najmłodszy brat Kevina – Frankie był uroczym, grubszym dziesięciolatkiem. Joe miał swój dziwny styl, ale był bardzo sympatyczny. Często opowiadał śmieszne historie, dzięki czemu atmosfera była bardzo luźna.
Po godzinie moja ciekawość nie wytrzymała, wzięłam torebkę, przeprosiłam wszystkim i wyszłam do toalety. Weszłam do kabiny i wyciągnęłam telefon. Nie myliłam się, miałam jedną wiadomość: „Może masz ochotę jutro wypić kawę?”
Po tym zdaniu poczułam jak krew schodzi mi z twarzy. Mój rozum nakazywał mi napisać: „Nie”, a jednak coś w środku sprawiło, że moje palce napisały: „Chętnie”. Wiedziałam, że to wszystko zdąża w złym kierunku, a mimo to chciałabym się z nim spotkać.
Reszta wieczoru minęła bardzo spokojnie i sympatycznie. Rodzina Kevina bardzo przypominała mi moją. Zawsze możemy na siebie liczyć i wszyscy ze sobą chętnie rozmawiają. Mimo że są sławni, zachowują się jak normalne osoby.
Gdy wszyscy się pożegnaliśmy, Kevin już własnym samochodem odwiózł mnie do mojego mieszkania.
-Jak się bawiłaś? - Zapytał, gdy dotarliśmy na miejsce.
-Wspaniale, twoi rodzice są bardzo sympatyczni.
-Mama już Cię uwielbia. - Uśmiechnął się do mnie i nachylił głowę w moim kierunku, a po chwili poczułam jego miękkie usta na swoich. - Nie tylko ona Cię uwielbia. - Szepnął mi do ucha, o czym je pocałował.
-Tak? - Zapytałam kokieteryjnym głosem. - A kto jeszcze?
-Mój tata. - Wyszeptał między pocałunkami i poczułam jak się uśmiecha. Postanowiłam zabawić się z nim w tą grę.
-I Frankie? - Zapytałam.
-On to już w ogóle! - Kevin zaczął się śmiać.
-I tylko oni? - Zbliżyłam usta do jego i je pocałowałam.
-Joe może tego nie powiedział, wprost, ale i tak wiem, że Cię uwielbia.
-Sporo osób mnie uwielbia, ale dla mnie to i tak nadal mało. - Popatrzyłam mu w oczy i po chwili zaczęłam żałować, tego, że pozwoliłam wypowiedzieć Kevinowi te dwa słowa.
-Kocham Cię. - Kevin spojrzał na mnie poważnie i wiedziałam, że czeka na te słowa ode mnie, a ja siedziałam cicho i nic się nie odzywałam. Czekałam bardzo długo, aby wreszcie usłyszeć te słowa od osoby, która mówi je szczerze i teraz, gdy je usłyszałam miałam ochotę się rozpłakać. Nie ze szczęścia, ale z rozpaczy, że on mnie kocha a ja?
To jest pytanie, które powinnam sobie zadać jeszcze przed tą kolacją. Kocham go? Chcę z nim być?
Nie wiem, dlaczego zastanawiając się nad tym przed oczami mam Nicka, a nie Kevina. Przecież to jest jakiś obłęd. Spędziłam z nim około pół godziny, a z Kevinem byłam 5 miesięcy.. Dlaczego zamiast odpowiedzieć mojemu chłopakowi ja myślę o chłopaku, którego nie znam?
Nie odpowiedziałam Kevinowi, zamiast tego uśmiechnęłam się do niego, a na jego ustach złożyłam krótki pocałunek. Wyszłam z samochodu pod pretekstem, że jestem zmęczona, a jutro czeka mnie długi dzień.
Widziałam ból w jego oczach, ale nie mogę nic innego zrobić.
Położyłam się na łóżku i zaczęłam płakać. Musiałam dać upust swoim emocją, gdy tylko trochę się uspokoiłam wzięłam do ręki telefon i zauważyłam smsa od Nicka: „Super! W takim razie do jutra”.
„Co ja robię?” - Pomyślałam i wykręciłam numer Dine, mojej starszej siostry z nadzieją, że ona mi pomoże. Zawsze na nią mogę liczyć. Niestety, włącza się sekretarka.

Po godzinie zasnęłam nadal nie znając odpowiedzi na pytanie „co ja robię”.  




Wybaczcie mi, że dopiero dzisiaj dodałam rozdział, nie wiem nawet dlaczego. Ten rozdział miałam już gotowy przed stworzeniem bloga, więc nie mam dla siebie wytłumaczenia.
Dziękuję wszystkim, który zostawiają komentarze, fajnie jest przeczytać co się Wam podoba, co nie, a przede wszystkim wiedzieć ile osób to czyta.
Dzisiaj również proszę o opinie. :)
Zapraszam na mojego drugiego bloga i-remember-the-past.blogspot.com

czytam = komentuję

4 komentarze:

  1. Oj, oj, kiedy ona się zorientuje czyim bratem jest Nick? :0 Może być nie wesoło....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też czekam na rozwiązanie tej sytuacji, jak Dani w końcu się zorientuję, że jest jeszcze jeden Jonas w tej rodzinie :)
    zaciekawiłaś mnie, "dziwnym stylem Joe'go" :D
    szkoda mi Kevina, że nie usłyszał od niej odpowiedzi, na "kocham Cię", ale z drugiej strony jak patrzę na to z perspektywy Dani, to uważam, że nieźle sobie życie pokomplikowała i lepiej, że zamilkła w tym momencie
    nieźle namieszałaś, słońce. Nie tylko w ich historii, ale także w mojej głowie :P
    buuuuziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że dopiero teraz, ale z własnej glupoty nie mogłam skomentować wcześniej ;)
    Jejku, a co by było gdyby się spotkali w całym rodzinnym gronie? Lekko niekomfortowa atmosfera by się wytworzyła. Naszczęście jej tego oszczędziłaś, jednak jestem pewna, że jeszcze zdążysz dużo namieszać w jej życiu ;) Jestem ciekawa jak sytuacja potoczy się dalej. I... Dlaczego ona mu nie odpowiedziała? Teraz biedna będzie mieć wyrzuty sumienia. Chociaż tak właściwie dlaczego mu nie odpowiedziała? Oto jest pytanie! ;] I kiedy nastąpi wspólne spotkanie Kevina i Dani z Nickiem? Ah, jestem niesamowicie ciekawa tego wszystkiego! Szybko pisz nowy! Życzę wieeeelkiej weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram wszystkich powyższych. Namieszałaś Słońce. A co do tego co napisała Violent, to sądzę że Muszka chce rozkręcić jeszcze trochę akcje, żeby jak wyjdzie spotkanie w rodzinnym gronie to było bardziej niż "lekko" niekomfortowo ;)
    Ja uważam że dobrze że nie powiedziała "Kocham Cię" nie powinno się tych słów mówić pochopnie tylko dlatego że 2 strona tego oczekuje. Jeśli się tego nie czuje to nie powinno się kłamać. A skoro myślała o Nicku to nie kocha Kevina.
    Nie rozumiem tylko jak mogła nie zauważyć podobieństwa braci...
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń