24.01.2013

Prolog


„Miłość, wierność i uczciwość” – to trzy słowa, które ciężko przechodziły mi przez gardło w dniu ślubu. Ślubowanie, że „nie opuszczę Cię aż do śmierci” było łatwe, bo to oczywiste, w końcu bierze się z kimś ślub, po to aby być z tą osobą do końca życia. Nawet krótkiego jak w tym przypadku. Ale miłość? Przecież ja go nie kocham. Wierność? Przez cały nas związek nie byłam mu wierna, więc czy mogę mu ślubować, że będę wierna po ślubie? A uczciwość? Przecież sam ślub jest już nie uczciwy.

Pytanie, które on mi zadał przed ślubem wraca do mnie codziennie. „A co jeżeli zjawi się jakiś cud i on wyzdrowieje? Co wtedy? Będziesz z nim kochając mnie?”  Teraz wiem, że biorąc ten ślub popełniłam największy błąd w życiu, ale niestety, nie da się cofnąć czasu…


Ruszam z nowym blogiem, który mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, proszę o szczere komentarze:) Jeżeli chcecie być informowani o nowych rozdziałach, proszę o namiary w komentarzach.
Szablon oraz zdjęcia bohaterów wykonała Patrycja za co jestem jej bardzo wdzięczna!!

CZYTAM = KOMENTUJĘ

7 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać!!!! :) Pisz jak najprędzej nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że zaintrygowałaś mnie, mimo, że myślałam że nie będziesz mnie w stanie zaskoczyć, po tym jak zdradziłaś mi część fabuły ;) czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskiee *o*
    Aż nie umiem wyrazić tego słowami ._.
    Ale prolog bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest swietne,zafascynowal mnie ten prolog troszkę za krótki dlatego mam nadzieję,że 1 rozdział będzie szybko i będzie bardzo,bardzo długi;--)) dziękować nie ma za co!

    OdpowiedzUsuń
  5. intrygujesz słoneczko!
    myślę, myślę o co chodzi i nie wiem, nie mam pojęcia o co tu będzie chodzić. czekam na pierwszy rozdział! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow, mega! xd
    teraz jestem niesamowicie ciekawa dalszego ciagu xd
    pisz szybko! ;)

    ~misiaczkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, ciekawe, nie powiem. Czekam na kontynuacje mimo, że w głowie już ukazuje mi się pewny schemat, ale mogę się mylić ^^

    OdpowiedzUsuń